.

.

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Jaksaa jaksaa!


En oo mitenkään järin suuri fani Facebookin kautta jaettaviin kuviin, mutta tänä aamuna ei voinut muuta kun samastua tähän fotoon. Koska oon varmasti valittanut, kimittänyt, uikuttanut, raivonnut ja mouhonnut meidän skeidoista öistä ihan tarpeeksi, niin turha tähän on niitä samoja lauluja kirjottaa enää sadannen kerran. Kun meillä ei nukuta, niin ei nukuta, eihän sille mitään mahda. Jos Enska nukkuu, niin Meuska päättää herätä kukkumaan neljältä eikä todellakaan nuku enää. Siitä seuraa tietenkin se, että se on vallattoman hyvää seuraa näin heti aamutuimaan, itkee alahuuli rullalla yliväsymystään ja näyttää siltä että joku on riistänyt sen rakkaan Ihaan sen sormista. Näinä aamuina myös "meille ei enää koskaan tule yhtään vauvaa" lausahdus soi ah!- niin kepeänä mun korvissa. Ei enää koskaan. Siis niinkun koskaan! Never, nada, njet! Jos mä joskus puhun kenellekään sanallakaan vauvoista, niin annan julkisen luvan kivittää mut hengiltä siihen paikkaan.

Mutta koska tästä tilanteesta on vaan pakko kaivaa jotain positiivista, niin tehdään siis niin! Mussa on semmonen toiminto, että mitä vähemmillä yöunilla mennään, niin sitä tehokkaammaks tää meno mulla muuttuu. Tässäkin tietty on jotkut rajansa, joten en mä rajattomasti jollain kolmen tunnin yöunilla kykene posottamaan, mutta aina hetkittäin tää toimii hyvänä buustina. Mutta koska jostainhan sitä energiaa on näihin päiviin haettava, niin mä haen treenistä ja hyvästä sapuskasta! Tää passaa tän timmimmän ulkomuodon tavoittelun kanssa oikein hyvin siis! On ollut nastaa taas vähän treenailla, oon käynyt kivasti lenksuilemassa, eilen en päässyt puntille joten himassa tehty kahvakuulatreeni oli hyvä korvike. Eipä tartte etsiä tekosyitä, kun himassa on kuulat valmiina odottamassa. Tälle viikolle olis myös tarjolla vielä vähän spinningiä ja punttia, joten eiköhän se tästä iloksi muutu. Myös safkapuoleen on tullut panostettua nyt entistä enemmän, joten siitäkin jaksaa kyllä kaivaa vähän virtaa. Tein myös jotain ennenkuulumatonta, nappasin itsestäni foton ja siitä oli ihan hyvä kaivaa vähän motivaatiota tota punttia kohtaan. Ja ei hätää, en aio todellakaan julkaista kuvaa täällä, ei nimittäin olis suotavaa että lukijoilta palais silmät päästä, eihän mulla olis sitten enää lukijoita ollenkaan. ;)



Ei kommentteja: