.

.

lauantai 8. maaliskuuta 2014

Akkainpäivää!

Hei naiset, leidit, pimut, akat, tsirbulat, mimmit, daamit, tytsyt ja neidit. Hyvää naistenpäivää! Oliko muille hyvä? Mulle harvinaisen, mä nimittäin vietin päiväni ihanien naisten ympäröimänä, ainoastaan Pekkis tuli sotkemaan illalla kuviota. Myös kevät tuntui olevan tänään ihan nurkan takana, aurinko paistoi ja tiet olivat kuivia. Harvinaista herkkua siis! Mun päivään kuului tänään seuraavaa:

Laatuaikaa velimiehen ihanan vauvan kanssa..

.. Kampaamodeitit ja uudet hiukset...

... Juoksulenkki kuivilla teillä...

... Sauna, hyvää ruoaa ja Sons Of Anarchya...

.. koska noi kertoi kaiken siitä miten hyvä päivä mulla oli, niin mä meen nyt juhlistamaan loppuun tän ihanan naisten päivän Charlie Hunnamin..
 


.. itseni ja Pekkiksen tekemän smoothien kanssa. Vois olla pöllömpääkin! Nauttikee!


Ei kommentteja: