.

.

tiistai 29. heinäkuuta 2014

Siirtyminen nykyaikaan

Olen vihdoin siirtynyt nykyaikaan, eli liittynyt Instagramiin. Pitkään dumasin kaikenlaiset some-hömpötykset turhina, enkä nyt tiedä onko tää järin fiksua vieläkään. Kun pitkän veivaamisen jälkeen päätin vihdoin liittyä sinne saakelin Instaan (käytän jo "slangisanoja", huomaatteko), niin tajusin ettei mun Lumiaan löytynyt sille sovellusta. Koska alkoi korpeamaan kun pientä oravaa, niin päätin alkaa suunnittelemaan vaihtoa takaisin Omppulandian pariin. En ehtinyt edes alkaa tuumasta toimeen, kunnes Enska tuli ja hoiti asian mun puolesta. Tyyppi löysi nimittäin mun nyt jo puhelinten taivaaseen siirtyneen Lumian ja imeskeli sitä salakavalasti just siitä laturinpiuhan kohdalta niin antaumuksella, että se oli sen Lumian loppu. Luuri ehti juuri saavuttaa kunnioitettavan kahden vuoden iän, eikä sitä olisi ton vahingon jälkeen kannattanut mihinkään huoltoon kiikuttaakaan.






Koska uuden puhelimen hankinnassa ei myöskään kannattanut pitää sen suurempaa hoppua, suuntasin puoltoista viikkoa Lumian hautaamisen jälkein viimein omppuostoksille. Ja kyllä, olen onnellinen! Ja vähän (tai aika paljon) materialisti, koska onhan toi uusi 5s aivan IHANA! Sillä hetkellä kun napautin luurin päälle, tajusin mitä olin kaksi vuotta kaivannut. iPhonea nimittäin! Nyt meikäläinen pääsi liittymään viimein sinne Instaankin, joten varokaa, aion spämmätä koko saakelin somen täyteen kaikkea päräyttävää matskua. Tai niin no, todellisuushan on usein tarua ihmeellisempää.



Ei kommentteja: